Foppen Reclame realiseert nieuwe identiteit Festival Kleurrijk Harderwijk

Match Foppen Reclame Kleurrijk Harderwijk

De Harderwijkse Uitdaging feliciteert Foppen Reclame en de organisatie van Festival Kleurrijk Harderwijk met de nieuwe vormgeving en identiteit van het festival.

Foppen Reclame nam de uitdaging aan om Kleurrijk te voorzien van een nieuwe huisstijl. Vervolgens ontwierp het bedrijf alle kleurrijke banners, vlaggen, posters, flyers en ander drukwerk voor het festival. “Een leuke klus met een prachtig resultaat waar we zelf ook van genieten”, zegt eigenaar Martin Foppen. “Ik krijg terug op een mooie en professionele samenwerking. Eerlijk gezegd had ik dat van tevoren niet verwacht.”

De organisatie van het festival is superblij met de werkzaamheden van Foppen Reclame. “Het was de wens om een omslag te maken van het vroegere Multicultifestival naar een nieuw en kleurrijk festival, waar heel Harderwijk zich thuis voelt. De nieuwe huisstijl is een echte eyecatcher en een aanwinst voor dit festival. En dat is goed terug te zien in alle krantenartikelen en social-mediaposts”, laat een enthousiaste Ahmet Nazligul weten.


Maatschappelijke waarde Foppen-Kleurrijk


Foppen ReclameFestival Kleurrijk Harderwijk