Matches
Zegtekst interviewt Matthijs over zijn foodtruck-droom
Jeroen Fidder (Zegtekst) interviewde Matthijs Schut, die van een eigen foodtruck droomt. De Droom van Matthijs is een project van de Harderwijkse Uitdaging.
Broekhuis Volvo en Ford verschaft al jaren vergaderruimte aan de Uitdaging
Broekhuis Volvo en Ford voorziet al jaren in een prachtige, multifunctionele vergaderruimte voor de Harderwijkse Uitdaging.
Catch-On en Blijsie Audiovisueel verzorgen communicatie bijeenkomst stichting De Maretak
PR & contentbureau Catch-On en filmmaker Blijsie Audiovisueel hielpen stichting De Maretak bij het onder de aandacht brengen van hun bijeenkomst over kanker en werk.
Slaaphof helpt gemeente Harderwijk aan handdoeken voor vluchtelingen Oekraïne
Beddenspeciaalzaak Slaaphof heeft de huisvesting van vluchtelingen uit Oekraïne een handje geholpen door gemeente Harderwijk 60 handdoeken te schenken.
Allinq en MPeople hosten samen veiling van Kinderen voor Duurzaamheid
Twee bedrijven uit Harderwijk hebben zich via de Harderwijkse Uitdaging verbonden aan het project ‘Energietransitie’ van Stichting Kinderen voor Duurzaamheid. Telecombedrijf Allinq en HR-dienstverlener MPeople hosten op 24 maart de Veiling Energietransitie Basisonderwijs Harderwijk-Hierden.
Flexyz zorgt voor chocolademelk met slagroom voor Stichting Mensen In Nood
Voor het derde jaar op rij steunt IT-bedrijf Flexyz de stichting Mensen In Nood bij haar sinterklaasactie voor kinderen uit gezinnen die het financieel zwaar hebben.
Harderwijkse Uitdaging schakelt hulp 2ICT in voor laptop Thuishuis
Dankzij een mooie match van de Harderwijkse Uitdaging kan coördinator Natascha Kruger van Stichting Thuishuis Harderwijk weer digitaal uit de voeten.
Uitzendbureau Covebo Harderwijk creëert dubbele winst voor Veluwegames
Uitzendbureau Covebo Harderwijk heeft gehoor gegeven aan de oproep om een lunch te verzorgen voor de 150 deelnemers aan de Veluwegames op vrijdag 17 september.
Goed gevulde boodschappentas dankzij Stichting Mensen in Nood 0341
Gezinnen die dit jaar geen Sinterklaas konden vieren door financiële nood, hebben een goed gevulde boodschappentas met cadeautjes en lekkers gekregen van Stichting Mensen in Nood 0341. Mensen in Nood wilde voorkomen dat Sinterklaas stilletjes een huisje voorbijreed.
Christiaanse Communicatie geeft communicatieadvies aan JOGG Harderwijk
Winny Christiaanse werd gevraagd een strategisch communicatieadvies uit te brengen aan JOGG Harderwijk, dat al enkele jaren actief is in de gemeente.
MK Hierden helpt Schuttingproject
MK Hierden helpt het Schuttingproject in Harderwijk bij het krijgen van een nieuwe schutting. De schutting is voor een groep bewoners, van wie sommige ambulante ondersteuning ontvangen vanuit Careander.
Flexyz doneert chocolademelk en slagroom aan Mensen In Nood
Flexyz hielp Stichting Mensen In Nood 0341 met de organisatie van haar sinterklaasfeest voor kinderen, door een flinke hoeveelheid chocolademelk en slagroom te doneren. Hiermee voorzag Flexyz maar liefst 50 gezinnen van een lekkere traktatie.
Foppen Reclame realiseert nieuwe identiteit Festival Kleurrijk Harderwijk
De Harderwijkse Uitdaging feliciteert Foppen Reclame en de organisatie van Festival Kleurrijk Harderwijk met de nieuwe vormgeving en identiteit van het festival. Foppen Reclame ontwierp het bedrijf alle kleurrijke banners, vlaggen, posters, flyers en ander drukwerk voor het festival.
Index klust in woningen stichting Ontmoeting
Index Software was in juni 2019 eventjes een klusbedrijf voor stichting Ontmoeting. Met 6 man ging het bedrijf aan de slag in woningen voor economische daklozen bij de Thuishaven in Harderwijk. Schoonmaken, lampen en rolgordijnen ophangen, verhuizen; er was genoeg te doen.
Rabobank schenkt kantoorspullen aan Talent House
Rabobank Randmeren schonk in maart 2019 allerlei kantoorbenodigdheden aan Talent House. Van kopjes en kannen voor in de keuken, tot schermen en bureaus. Dit zijn zeer waardevolle spullen voor de medewerkers en jongeren die van het Talent House gebruikmaken.
Christiaanse Communicatie helpt Tennisvereniging Frankrijk aan communicatieplan
Winny Christiaanse van Christiaanse Communicatie ondersteunde Tennisvereniging Frankrijk bij het schrijven van een communicatieplan. Het communicatieplan moet ervoor zorgen dat de interne en externe communicatie van TV Frankrijk verbetert. De vereniging wil groeien van 330 naar 400 leden.